Tuesday, 25 October 2011

the end .

salam geng .


alhamdulillah aku masih bernyawa sehingga ke hari ni :)
rase bersyukur tu harus lah ade dlm diri setiap manusia..
udara yg di hirup setiap masa..
PERCUMA!!


ALLAH sgt adil .
diciptakan semua makhluk cukup sifat semuanya.
semuanya tanpa BAYARAN!



bayangkan klu setiap yg ada pada tubuh kte semua dikenakan bayaran..
mampukah kte untuk membelinya??
hargailah pemberianNYA itu!



TIADA ganti tau tak :)



akal diciptakan utk kte berfikir..
hati pula diciptakan utk kte mengarahkn sesuatu tindakan..
dan nafsu pula dicptakan utk melaksanakan..
maka dipanggil ROH..
(maaf klu salah tafsiran .ini mengikut kefahaman aku)



wahai hamba ALLAH sekalian..
marilah kita bersyukur di atas segala pemberianNYA..
di atas segala ciptaanNYA..
di atas semua anugerahNYA..


ALLAH ITU SATU!!


aku naik saksi bahawa tiada TUHAN disembah melainkan ALLAH..
dan aku naik saksi bahawa MUHAMMAD itu pesuruhNYA..



aku hanya insan biasa..
berilah tunjuk ajar kepadaku wahai sahabat :)


salam kemafaan dari ku
~faliq~

7 comments:

  1. Allah itu satu. :)
    kawan itu biar beribu..

    sama sama tolong menolong ye..

    ReplyDelete
  2. i got it ? what? the massage?

    keep smiling.. :)

    ReplyDelete
  3. sama sama tolong menolong ye..

    keep smiling :)

    ReplyDelete
  4. insya'Allah.

    haaa, memang tidak dapat dinafikan lagi,anda peniru sebenar! yes!

    keep smiling konon, sibuk nak tiru. hahaha. :D

    ReplyDelete
  5. gemok comellll.best lah awak. hehe

    ReplyDelete